TENTANG UTC HAMIDAH BINTI BUANG

Saya adalah seorang Perunding Unit Amanah/Unit Trust Consultant (UTC) sepenuh masa di Public Mutual Berhad sejak 2021. 

Berkelulusan Ijazah Sarjana Muda Perakaunan Dengan Kepujian (UiTM) dan Diploma Pengurusan Teknologi Perakaunan (UTM). Saya telah berkhidmat sebagai Pengurus Kedai di salah sebuah syarikat farmasi selama 14 tahun.

Seorang pelabur di Unit Amanah dan berpengalaman menguruskan portfolio pelabur-pelabur yang terdiri daripada pelbagai aset dana Islam seperti Ekuiti, Bon/Sukuk dan Pasaran Wang.

Jika anda sedang meneroka pendapatan kedua/pasif tanpa had secara separuh @ sepenuh masa, saya bersedia untuk berkongsi pengalaman saya serta memberi penerangan kepada anda untuk mendalami ilmu Pelaburan di Unit Amanah secara PERCUMA.

ATAU 

Sekiranya anda ingin membuat pelaburan awal, menambah pelaburan secara tunai/epf atau ingin mengemaskini akaun pelaburan lama anda.... 

Hubungi saya sekarang menerusi link di bawah atau isi sahaja Borang Maklum Balas.




               

















Catat Ulasan

0 Ulasan